Subject: FW: Arvamuse küsimine direktiivi (EL) 2023/2673 ülevõtmise valikute kohta
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 16:43:06 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 8, 2024 4:35 PM
To: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Kindlustusmaaklerite 
Liit <[email-masked]>; Finance Estonia <[email-masked]>; Eesti 
Pangaliit <[email-masked]>; Eesti Juristide Liit 
<[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti 
E-kaubanduse Liit <[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit 
<[email-masked]>; [email-masked]; Tallinna Ringkonnakohus info 
<[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; Harju MK info 
<[email-masked]>; virumk.info <[email-masked]>; Tartumk info 
<[email-masked]>; Pärnumk info <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; Tallinna Tehnikaülikooli õiguse instituut 
<[email-masked]>
Subject: Arvamuse küsimine direktiivi (EL) 2023/2673 ülevõtmise valikute 
kohta

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Arvamuse küsimine direktiivi (EL) 2023/2673 ülevõtmise valikute 
kohta

Registreerimise kuupäev: 08.04.2024

Registreerimise number: 10-4/3388-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.just.ee> www.just.ee